Kategorie

Hledat dle produkt. kódu

Hodnocení

Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku

Jméno a příjmení …..............................................

Adresa …..............................................

Telefon a e-mail …..............................................

 

Prodávající: VOK Beroun spol. s r.o.

IČ: 13255711

Sídlo: Pražská 86, 26601 Beroun

Telefon a e-mail: +420 311 62261, obchod@vokberoun.cz 

 

Beroun, 1. ledna 2014

 

Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí

Vážení,

dne ……… jsem prostřednictvím vašeho e-shopu vok-beroun.cz s vámi uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo …...... značky ……… (identifikace zboží). Toto zboží jsem převzal dne ………

 

Na zboží se projevila tato vada: ….............................................................................................................

 

 Vzhledem k tomu, že se vada na zboží projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo na dodání nového zboží (volba práva) z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

 

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

 

Předem děkuji za kladné vyřízení

 

..............................................

(vlastnoruční podpis)

 

Přílohy:

Kopie kupního dokladu